torsdag 23 juli 2009

Tävling

***********************************************************************
Nu kan man vinna Shaktimattan - spikmattan på Ett dussin pannors blogg!
Shaktimattan är känd för att bland annat:
» Minska stress
» Verka avslappnande
» Minska smärta
» Öka blodcirkulationen
FÖR ATT TÄVLA, GÅ IN PÅ: www.ettdussinpannor.blogspot.com
Du som inte har en egen blogg kan maila fem personer (+ mig på suzieppp@gmail.com)***********************************************************************

4 kommentarer:

  1. Behöver du en till;)

    SvaraRadera
  2. Annica: javisst min är utsliten *s* näe då, jag tycker bara att den är så bra att jag vill försöka vinna en som jag kan ge bort, snäll jag är va?

    SvaraRadera
  3. Vi har också skaffat en sån nu. Men hur var semestern?? Inga bilder du kan bjuda på???? Bilder är ju alltid kul!!:)

    SvaraRadera
  4. Sandra: Vi hade bra men regnigt....men skönt att få miljöbyte och ta det lugnt = ) Blev ett dopp men det var kallt...brrr!!!
    Min kamera pajade under semestern så jag har inga bilder = ( så typiskt när man för en gångs skull kommer ihåg att ta med den....
    kanske kan kolla om Stefan har några jag kan använda

    SvaraRadera